Posted 23rd January 2024 by APSIS

Når dina email fram till prenumeranterna? Så här förbättrar du leveransbarheten.

1 februari 2024: Ett viktigt datum för e-postmarknadsförare!   Google & Yahoo ökar sina krav på epostutskick som överskrider 5000 styck. Lär dig hur rätt marknadsföringsplattform kan säkra din leveransbarhet idag! Det finns ingen anledning att spendera massor av tid på att utforma det perfekta meddelandet om ingen ändå läser det - detsamma gäller emailkampanjer! Om du inte kan dra uppmärksamhet till ditt innehåll slösar du bara tid. Det kan låta krasst, men det är sant. En bra leveransbarhet är en vital komponent för att du ska lyckas med dina marknadsföringskampanjer, men en del marknadsföringsplattformar håller helt enkelt inte måttet. Som tur är stöttar APSIS One dig. Vi är ett digitalt marknadsföringsföretag som är stolta över vår kunskap för att förbättra emails leveransbarhet, så läs det här blogginlägget för att lära dig alla våra innersta hemligheter.
5 minutes
Posted 14th February 2023 by Karin Lindell

Så här får du din målgrupp att växa

Mycket har sagts om att identifiera din målgrupp och känna dem utan och innan. Men hur skapar man momentum? För att hålla uppe intäkterna måste du nå en bredare målgrupp. Läs vidare för tips om hur du kan använda data för att ytterligare utöka din målgrupp.  
8 minutes
Posted 12th January 2023 by Karin Lindell

Så här startar du ditt affiliate-marknadsföringsprogram

Affiliate-marknadsföring har vuxit snabbt sedan starten.

Hemsidor för e-handel betraktades i Internets tidiga dagar endast som ännu en marknadsföringskanal. Men dessa blev snabbt mittpunkten i mångas affärsstrategi, eftersom e-handel utnyttjar skalbarheten i försäljning för att överträffa traditionella fysiska butiker.

8 minutes
Posted 30th November 2022 by APSIS

Marknadsföringstrender 2023 för B2B

Vad är nästa steg för digital B2B-Marknadsföringstrender 2023? Uppdatera din digitala marknadsföringsplan med en blandning av trendande och beprövade taktiker.
10 minutes
Posted 27th October 2022 by Karin Lindell

Vad är omnikanal marknadsföring och hur hjälper det detaljhandelsföretag?

Övergången från en kanal till omnikanal betyder att ett varumärkes närvaro har spridit sig över kanaler online och offline. När kunder utforskar smidiga sätt att handla är en okomplicerad integrering av dessa kanaler, som skapar en enhetlig varumärkesupplevelse, en helt avgörande sak. Läs vidare för att ta reda på varför. 
7 minutes
Posted 23rd September 2022 by Karin Lindell

Vad är “Word of Mouth” marknadsföring, och varför är det så viktigt? 

Pratar de om det? Tweetar de om det? Via rekommendationer formas relationer mellan befintliga och potentiella kunder, och det väcks intresse för dina erbjudanden via positiv feedback. Upptäck varför det är den moderna marknadsförarens dröm och hur du kan optimera Word of Mouth för att göra kunderna mer lojala. 
7 minutes
Posted 23rd September 2022 by Karin Lindell

5 marketing hacks för att generera leads 

Att generera leads är grunden till allting på resan mot att förvärva nya kunder. Men kundevolutionen har dock gjort gamla taktiker som att ringa kalla samtal eller att köpa leads både ineffektiva och dyra. Har du leads? Här har du fem marketing hacks som kan få dig att generera fler leads.
7 minutes
Posted 10th August 2022 by APSIS

Navigera personliga annonser utan att kränka den privata integriteten

Till skillnad från den populära uppfattningen att detaljhandelsjobb i stort sett är okvalificerade krävs det särskilda färdigheter för att lyckas inom e-handel detaljhandeln. Upptäck vilka färdigheter som efterfrågas inom detaljhandeln och ta reda på hur du ständigt kan vässa dina färdigheter för att hålla dig på topp i din roll.
7 minutes
Posted 14th February 2022 by APSIS

Knäck koden för att öka konverteringsgraden inom upplevelsebranschen

Den låga konverteringsgraden inom dagens upplevelsebransch har en tydlig orsak: det saknas genomtänkta och väl genomförda strategier. I den här artikeln får du djupgående information om affärsarkitekturen bakom konverteringar och konkreta svar på den eviga frågan om hur ni kan öka konverteringsgraden.
8 minutes