

Epostmarknadsföring med en personlig touch
Skapa storskaliga kampanjer eller personligt riktade utskick med vårt lättanvända verktyg för e-postmarknadsföring. Använd data från flera kanaler för att skicka personligt anpassade budskap som sticker ut från mängden.
Enkel och skalbar epostmarknadsföring
Ett intuitivt e-postverktyg
Det enkla gränssnittet hjälper dig att omsätta dina idéer till fantastiska nyhetsbrev.
Större flexibilitet
Låt kreativiteten flöda med anpassningsbara mallar och moduler.
Smarta segment
Skapa specifika kundsegment för att nå ut till din målgrupp med större precision.
Ett flexibelt e-post verktyg för dina behov och målsättningar


Ett flexibelt e-post verktyg för dina behov och målsättningar
Visa dina rätta färger
Skapa unika mallar för varje syfte och kundsegment. Anpassa din e-post design och framhäv din grafiska profil för att sticka ut från dina konkurrenter.
Låt kreativiteten flöda
Gör ditt arbete roligare och mer flexibelt genom att bygga ditt eget bibliotek med redigerbara moduler för e-post. Spara och återanvänd dina favorit-moduler för att leverera en mer sammanhängande upplevelse och grafisk profil.
Öka produktiviteten
Dela dina mallar och "creative assets" med medlemmarna i ditt team. Inspirera andra och öka produktiviteten i er verksamhet.

Låt AI hitta den perfekta bilden till ditt nyhetsbrev
Tack vare samarbetet med JumpStory har APSIS One ett integrerat bildbibliotek som ger dig fri och obegränsad tillgång till mer än 10 miljoner bilder, ikoner och illustrationer!
Bildbiblioteket öppnar upp en ny värld av möjligheter för dig som arbetar i APSIS One. En personlig favorit för många lär bli funktionen TextMatch. Med hjälp av TextMatch kan du markera valfri text (en rubrik, ingress eller stycke) i redigeringsverktyget och sedan låta en AI ge dig förslag på relevanta bilder som matchar din text.

Golf Center
“Medan vi använt APSIS One har onlineförsäljningen ökat med 25%”
Golf Center är Finlands ledande återförsäljare inom golftillbehör – innehavande både fysisk butik och online-butik. Enligt Ansso Rauhala, Head of Digital på Golf Center, har utmaningen för verksamheten varit att få den att växa; både offline och online – och därför har de nu valt att fokusera mer, än vad de tidigare gjort, på digital marknadsföring.