Din framgång är vår framgång

Inspireras av kundberättelser från några av våra 3600+ kunder världen över! 

Logo Tibergs
Logo Golfcenter
logo Kitchentime
Logo Kämp

Bilmånsson

Ökad kundinsikt genererar högre öppningsfrekvens för Bilmånsson

Genom nya insikter i APSIS One, planerar Bilmånsson att förbättra både personalisering och den övergripande kundupplevelsen.

 

UTFORSKA KUNDCASET

Dansk Standard

Så dubblade Dansk Standard sin försäljning via email

Bara genom att använda email för att leverera relevans till sin företagscommunity kunde den danska nationella standardiseringsorganisationen Dansk Standard se sin försäljning skjuta i höjden.

UTFORSKA KUNDCASET

Läs om hur Tibergs Möbler kom igång med marketing automation

Tibergs Möbler

Från koncept till konvertering – Onboarding till APSIS One

Tibergs Möbler är en svensk återförsäljare med ett brett utbud av högkvalitativa produkter från en mängd olika heminredningsmärken. De har varit kund hos APSIS sedan 2009 och i mars 2019 bestämde de sig för att gå över till APSIS One för att fokusera mer på marketing automation och webbplatsdata.

Läs om onboarding-processen 

Golf Centers fysiska butik och e-handel har växt sedan de kom igång med APSIS One

Golf Center

“Medan vi använt APSIS One har onlineförsäljningen ökat med 25%”

Golf Center är Finlands ledande återförsäljare inom golftillbehör – innehavande både fysisk butik och online-butik. Enligt Ansso Rauhala, Head of Digital på Golf Center, har utmaningen för verksamheten varit att få den att växa; både offline och online – och därför har de nu valt att fokusera mer, än vad de tidigare gjort, på digital marknadsföring.

Läs om onboarding-processen

Gör som KitchenTime och börja med marketing automation

KitchenTime

"Vi vill automatisera allt i vår verksamhet"

KitchenTime bygger nu hela sin digitala marknadsstrategi på data. Denna strategi ger tydliga resultat: Under de första sex månaderna med APSIS såg KitchenTime en ökning med 69% för försäljning via e-post jämfört med året innan. Även om Joel är mycket nöjd med det inledande resultatet understryker Joel betydelsen av en dedikerad samarbetspartner.

Läs om onboarding-processen

Kämp använder kunddata för en personaliserad kundresa

Kämp

"Marketing automation helps to create a better customer experience"

”We want to make an impact on the customer before their stay, but also afterwards so they feel inclined to return”, tells Kämp Collection Hotels Digital Marketing & CRM Manager Annemari Kurki.

Läs om onboarding-processen

 

Vad andra kunder har att säga om APSIS

Kom igång idag!

Boka ett personligt möte med en av våra Digitala Marknadsförings experter!