APSIS webbinarier om digital marknadsföring
För att kunna se videor på vår webbsida måste du tillåta kakor, detta beror på att vi anpassat vår webbplats i enlighet med GDPR.
Smartare e-postkampanjer med AI
Upptäck hur AI-driven teknik revolutionerar e-postmarknadsföring. Från prediktiv analys till personliga rekommendationer, detta webbseminarium visar dig hur du kan utnyttja AI för att öka engagemanget och driva försäljningen mer effektivt.
- Maximera engagemanget: Upptäck hur AI optimerar e-posttiming och innehåll baserat på kundernas beteende.
- Personalisering i stor skala: Segmentera och leverera skräddarsytt innehåll till varje prenumerant med AI.
- Realtidsoptimering: Utnyttja AI för att förutsäga och förbättra kampanjens prestanda, från innehåll till sändningstider.
- Öka försäljningstillväxten: Öka öppningsfrekvenser, klickfrekvenser och konverteringar med minimal manuell ansträngning med AI.
Webbinarium: AI Today & Tomorrow
Se vårt inspelade webbinarium, där flera experter från APSIS One diskuterar de senaste trenderna inom AI, dess påverkan på marknadsföring och innehållsskapande samt hur du kan anpassa AI-genererat innehåll för att bli mer personligt och i linje med ditt varumärkes tonalitet.
Dessutom visar vi APSIS AI-assistent* och visar hur du kan använda den för att främja din kreativitet samtidigt som du sparar tid.
💬 Språk: Engelska
*För närvarande endast tillgänglig för kunder inom EU.
Kom igång med Marketing Automation
Är du redo att ta din markandsföring till nästa nivå?
Titta på detta webbinarium som går igenom grunderna i Marketing Automation för nybörjare. Lär dig fördelarna med Marketing Automation, hur du skapar dina första flöden och de bästa tips och tricksen för att optimera dina kampanjer.
Eventmarknadsföring - ena online och offline
Koppla samman din marknadsföring - online till offline - allt på en plattform.
Se vårt inspelade webbinarium där vi går igenom grunderna i Event Marketing och olika sätt som du kan implementera Event Marketing i din marknadsföringsstrategi.
💬 Språk: Engelska
Trender för e-postmarknadsföring 2024
Undrar du vilka KPI:er som verkligen betyder något för dina kampanjer? Eller hur man tacklar den ökande betydelsen av hållbarhet i din e-postkommunikation? Lär dig mer om detta och mycket mer.
Email Marketing Specialist, Samantha Savage och Marketing Manager Melinda Lindh Nilsson kommer att visa dig den senaste taktiken, bästa praxis och trender som kommer att öka ditt engagemang i den ständigt föränderliga världen av e-postmarknadsföring. Upptäck hur APSIS One kan hjälpa dig att nå dina mål.
Webbinariet är på engelska men kontakta oss gärna för en Demo av APSIS One på svenska!
Kombinera APSIS One med ett CRM-system
Upptäck hur APSIS One, när kopplat med ett kraftfullt CRM kommer hjälpa dig att skapa personaliserade marknadsföringskampanjer och mäta deras påverkan, via din CRM-lösning.
Titta på när vår expert delar med sig av nycklarna till hur du, baserat på riktiga användar-cases, kan:
- Skapa en marknadsföringsstrategi baserat på insikter från din CRM-data
- Få en helhetsöversikt över avkastningen av dina marknadsföringsinsatser
- Konvertera fler besökare till kvalitativa leads
- Vårda leads av hög kvalitet med personaliserad kommunikation
*För att kunna se videor på vår webbsida måste du tillåta kakor, detta beror på att vi anpassat vår webbplats i enlighet med GDPR.
Skapa ett lojalitetsprogram med APSIS One & InterMail
De flesta företag strävar efter mer lojala kunder men få arbetar dedikerat med ett lojalitetsprogram eller en kundklubb.
Med APSIS och InterMails lösning kan ni göra just det och på så vis addera en ny dimension till er marknadsföring, allt baserat på den unika kundens beteenden och mönster.
Få inspiration hur ni kan uppmuntra specifika kundbeteenden med riktade belöningar, förmåner och exklusivitet. Våra specialister ger också exempel på hur ni kan bygga en community kring ert varumärke och ett starkare band till era kunder.
Det nya kundbeteendet 2022
När vi summerar 1,5 år med pandemin har en ny digitaliseringsklyfta skapats – de opåverkade och de påverkade konsumenterna. Svenskarna har även uppdaterat sina digitala preferenser, mognat som digitala konsumenter och e-handeln har ökat med 62 %.
The Consumer Marketing And Discovery Report, uppföljaren till the Loyalty M.A.D. Report, kommer att ge dig en tydligare nulägesbild av svenskarnas förutsättningar, drivkrafter och beteenden för konsumtion hösten 2021.
Se webbinariet, The Consumer M.A.D. Report - Det nya kundbeteendet 2022.
Våra integrations webbinarier
Sätt stopp för frånkopplade insikter, datasilos och inkonsekventa kundresor. Upptäck fördelarna med att integrera dina favoritwebbtjänster eller appar med APSIS One, och lär dig om Shopify, Microsoft Dynamics, webCRM och mer!
APSIS One - repetitionskurser
Är du en nybörjare eller vill du helt enkelt friska upp minnet om verktygen i APSIS One? Vi erbjuder en serie gratis webbkurser med tips & tricks om marketing automation, formulär, email och kundsegmentering!
Se och lär i din egen takt!
Nybörjarguide till Marketing Automation
Att nå ut med rätt budskap till rätt person är inte alltid det lättaste. Därför kommer det här webbinariet inledningsvis besvara de mest aktuella frågorna kring marketing automation, för att sedan fokusera på de nödvändiga steg du måste ta för att bli en sann hjälte inom automatisering. Vill du djupdyka i flöden anpassade för B2B eller B2C? Du kan välja ditt fokus i slutet av videon.
Webbinariet är på engelska.