APSIS webbinarier om digital marknadsföring

Kraften i visuell marknadsföring

Visuellt innehåll är en viktig del av framgångsrik marknadsföring. Därför har vi, tillsammans med det danska start-up-företaget JumpStory, arrangerat detta webbinarium. En session som kommer fokusera på ögonöppnande insikter om visuell marknadsföring och om hur bilder kan påverka det mänskliga beteendet och leda till ökade konverteringar. 

Webbinariet är på engelska.

Nybörjarguide till Marketing Automation

Att nå ut med rätt budskap till rätt person är inte alltid det lättaste. Därför kommer det här webbinariet inledningsvis besvara de mest aktuella frågorna kring marketing automation, för att sedan fokusera på de nödvändiga steg du måste ta för att bli en sann hjälte inom automatisering. Vill du djupdyka i flöden anpassade för B2B eller B2C? Du kan välja ditt fokus i slutet av videon.

Webbinariet är på engelska.

Omnikanal: Vikten av en enhetlig upplevelse

Efter hand som kundresor tenderar att bli alltmer fragmenterade, är det viktigt att marknadsförare erbjuder enhetliga och sömlösa kundupplevelser – oberoende av var och hur dina kunder interagerar med dig. Därför fokuserar vi, i det här webbinariet, på möjligheterna med omnikanalsmarknadsföring och hur de kan förbättra dina resultat.

Webbinariet är på engelska.

Därför är data framtiden inom marknadsföring

Har du problem med att samla all din data på ett ställe? Kämpar du med att skapa personliga upplevelser för din målgrupp? Eller undrar du hur du kan fortsätta förbättra din datadrivna resa? I det här webinaret kommer vi att illustrera hur man möjliggör en enhetlig kundupplevelse och varför data är framtiden för framgångsrik marknadsföring.

Webbinariet är på engelska.

Så maximerar kundprofiler din relevans – och dina resultat

Personalisering är nyckeln till att fånga din målgrupps uppmärksamhet. Men hur kan du personalisera för att maximera resultaten av din marknadsföring? I följande webbinarium avkodar vi svaret och presenterar hur du enkelt kan samla och analysera all din data med hjälp av en Customer Data Platform.

Webbinariet är på engelska.

Marketing automation och människan bakom varje klick

Digital marknadsföring är inte alltid det lättaste. Därför har vi valt att fokusera på en av de största utmaningarna inom digital marknadsföring: hur man uppnår personlig relevans. Men vi är inte nöjda där! Vi tar det även ett steg längre och introducerar superduon automatisering och kundprofiler, som tillsammans möjliggör en oslagbar personalisering.

Webbinariet är på engelska.