Personalisation

Skapa en värdefull kundupplevelse - börja personalisera

Personalisering blir allt viktigare i den digitala marknadsföringsvärlden. Kunder vill känna sig uppskattade och väl omhändertagna. En personaliserad digital upplevelse är ett snabbt och effektivt sätt att lyckas med det, samtidigt som du öppnar nya dörrar.
Inkludera det alltid i dina kampanjplaner! 

  • Öka kundernas engagemang

  • Bygg starka kundprofiler

  • Öka öppningsfrekvens vid alla interaktioner

  • Bygg långsiktiga kundrelationer

  • Personalisera alla dina kommunikationskanaler

 

 

 

Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

Image
Image
Image
Image

Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

Ge rekommendationer
Kunder interagerar mer sannolikt med personaliserade rekommendationer som verkligen är riktade till dem.

Återaktivera befintliga kunder
Personliga och vänliga påminnelser lockar tillbaka befintliga kunder mycket effektivare.

Relevans i realtid 
Maximera upplevelsen med personligt innehåll före, under och efter köp för att få feedback i realtid.    

Nå ut snabbt       
Nå ut till dina kunder snabbt och undvik att ditt innehåll fastnar i spamfiltret.

Öka öppningsfrekvens
Personlig kontakt räcker långt för att motivera dina kunder att öppna ditt innehåll.

Öka lojalitet        
Lär känna dina kunder och personalisera innehållet för att upprätthålla en öppen, rak och relevant dialog.       

Generera leads     
Omvandla dina potentiella leads till stamkunder genom att personalisera all din kommunikation.

Blir inte bortglömd     
Skapa personaliserat och riktat innehåll för att påminna dina kunder om att du finns där för dem.  

Bygg relationer
Lär känna dina kunder och personalisera innehållet de är ute efter.

Attrahera potentiella kunder
Konvertera leads till kunder genom olika typer av personaliserade meddelanden över alla kontaktytor.

Håll dina medlemmar engagerade
Skräddarsy och personalisera innehåll, erbjudanden och rekommendationer som dina kunder är ute efter.

Öka lojalitet
Se till att dina kunder känner sig uppskattade och väl omhändertagna med relevant och personaliserat innehåll.

 

 

79 %
Personalisering ger 79 % ökad kundaktivitet (Källa: Instapage)
44 %
Se en återkommande kundandel på 44% genom personaliserade meddelanden (Källa: Instapage)
39 %
Endast 39 % av butikerna skickar personaliserat innehåll (Källa: Instapage)

Personalisering är framtiden - Är du redo för den?

Känns det som att ditt innehåll inte motiverar dina kunder fullt ut? Kanske saknar det pricken över i:et? Det kan du förändra. Gör intetsägande och ointressant innehåll, sociala inlägg och annonser personligare, värdefullare och mer engagerande. Med APSIS One och deras personaliseringsverktyg kan du personalisera alla dina kontaktytor - som email, SMS, och se hur din ROI ökar.

Anpassad personalisering 
Bestäm exakt vad och hur du personaliserar. Taggstyrning gör att du kan personalisera innehåll med kundens namn, stad och mer, för att ge en personlig touch under hela kundresan. Det gör att du sticker ut bland konkurrenterna.

Öka kundlojalitet
Se till att dina kunder känner sig uppskattade och viktiga under hela deras kundresa - lägg till den personliga touchen som får ditt innehåll att sticka ut i alla inkorgar.

Öka öppningsfrekvens
Personaliserat innehåll över alla dina kontaktpunkter har större sannolikhet för att öppnas och läsas.

Ge rekommendationer
Att addera en personlig touch till varje kundrekommendation kommer ha en stor påverkan. Missa inga nya möjligheter som kan leda till nya kunder.

Besegra konkurrenterna
Använd personalisering för att ge dig en fördel gentemot dina konkurrenter och öka din försäljning. 


Boka en demo