Image
Method: Personalisation
Personalisation

Skapa en värdefull kundupplevelse - Börja personalisera

Personalisering blir allt viktigare i den digitala marknadsföringsvärlden. Kunder vill känna sig uppskattade och väl omhändertagna. En personaliserad digital upplevelse är ett snabbt och effektivt sätt att lyckas med det, samtidigt som du öppnar nya dörrar.
Inkludera det alltid i dina kampanjplaner! 

    • Öka kundernas engagemang

    • Bygg starka kundprofiler

    • Öka öppningsfrekvens vid alla interaktioner

    • Bygg långsiktiga kundrelationer

    • Personalisera alla dina kommunikationskanaler

     

     

     

    Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

    Image
    Ecommerce
    Image
    Experience
    Image
    B2B Service
    Image
    B2B Product
    Image
    Image
    Membership

    Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

    Öka kundernas engagemang
    Genom att skicka personaliserade meddelanden som relaterar till tidigare köp.                    

    Öka kundlojalitet
    En personaliserad upplevelse mellan företag och kund resulterar mer sannolikt i återkommande kunder.

    Besegra konkurrenterna
    Endast 39% av butiker skickar personaliserade meddelanden till sina kunder.

    Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

    Ge rekommendationer
    Kunder interagerar mer sannolikt med personaliserade rekommendationer som verkligen är riktade till dem.

    Återaktivera befintliga kunder
    Personliga och vänliga påminnelser lockar tillbaka befintliga kunder mycket effektivare.

    Relevans i realtid 
    Maximera upplevelsen med personligt innehåll före, under och efter köp för att få feedback i realtid.    

    Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

    Nå ut snabbt       
    Nå ut till dina kunder snabbt och undvik att ditt innehåll fastnar i spamfiltret.

    Öka öppningsfrekvens
    Personlig kontakt räcker långt för att motivera dina kunder att öppna ditt innehåll.

    Öka lojalitet        
    Lär känna dina kunder och personalisera innehållet för att upprätthålla en öppen, rak och relevant dialog.       

    Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

    Generera leads     
    Omvandla dina potentiella leads till stamkunder genom att personalisera all din kommunikation.

    Blir inte bortglömd     
    Skapa personaliserat och riktat innehåll för att påminna dina kunder om att du finns där för dem.  

    Bygg relationer
    Lär känna dina kunder och personalisera innehållet de är ute efter.

    Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

    Spara tid      
    Personalisera allt innehåll du vill att dina kunder ska se och ta vara på alla möjligheter.

    Var relevant
    Påminn dina kunder om att du finns där för dem under hela kundresan.   

    Kundlojalitet
    Skapa personaliserat och skräddarsytt innehåll för att motivera och behålla dina allra viktigaste kunder. 

     

     

     

     

    Attrahera potentiella kunder
    Konvertera leads till kunder genom olika typer av personaliserade meddelanden över alla kontaktytor.

    Håll dina medlemmar engagerade
    Skräddarsy och personalisera innehåll, erbjudanden och rekommendationer som dina kunder är ute efter.

    Öka lojalitet
    Se till att dina kunder känner sig uppskattade och väl omhändertagna med relevant och personaliserat innehåll.

     

     

    79 %
    Personalisering ger 79 % ökad kundaktivitet (Källa: Instapage)
    44 %
    Se en återkommande kundandel på 44% genom personaliserade meddelanden (Källa: Instapage)
    39 %
    Endast 39 % av butikerna skickar personaliserat innehåll (Källa: Instapage)
    Image
    Method: Personalisation

    Personalisering är framtiden - Är du redo för den?

    Känns det som att ditt innehåll inte motiverar dina kunder fullt ut? Kanske saknar det pricken över i:et? Det kan du förändra. Gör intetsägande och ointressant innehåll, sociala inlägg och annonser personligare, värdefullare och mer engagerande. Med APSIS One och deras personaliseringsverktyg kan du personalisera alla dina kontaktytor - som email, SMS, och se hur din ROI ökar.

    Anpassad personalisering 
    Bestäm exakt vad och hur du personaliserar. Taggstyrning gör att du kan personalisera innehåll med kundens namn, stad och mer, för att ge en personlig touch under hela kundresan. Det gör att du sticker ut bland konkurrenterna.

    Öka kundlojalitet
    Se till att dina kunder känner sig uppskattade och viktiga under hela deras kundresa - lägg till den personliga touchen som får ditt innehåll att sticka ut i alla inkorgar.

    Öka öppningsfrekvens
    Personaliserat innehåll över alla dina kontaktpunkter har större sannolikhet för att öppnas och läsas.

    Ge rekommendationer
    Att addera en personlig touch till varje kundrekommendation kommer ha en stor påverkan. Missa inga nya möjligheter som kan leda till nya kunder.

    Besegra konkurrenterna
    Använd personalisering för att ge dig en fördel gentemot dina konkurrenter och öka din försäljning. 


    Boka en demo

    Logo Parks and Resort

    Vi valde APSIS One för vi ville förbättra kvaliteten på vår kundkommunikation och kunna arbeta effektivare.

    Med APSIS One kan vi lära känna våra gäster och ta nästa steg mot att bygga ännu bättre relationer med dem.

    Med APSIS One har vi möjlighet att arbeta med automatiserade kundresor på en helt ny nivå och integrera data från flera plattformar. Det gör att vi kan skräddarsy våra kundmeddelanden beroende på var de befinner sig i kundresan och effektivisera vår marknadsföring

    Vill du lära dig mer om värdet av personalisering?

    APSIS handböcker och guider för digitala marknadsförare

    Nordiska attityder till datadriven marknadsföring

    Handboken för e-postmarknadsföring