Personalisera med APSIS One för en bättre kundupplevelse
Personalisation

Skapa en värdefull kundupplevelse - börja personalisera

Personalisering blir allt viktigare i den digitala marknadsföringsvärlden. Kunder vill känna sig uppskattade och väl omhändertagna. En personaliserad digital upplevelse är ett snabbt och effektivt sätt att lyckas med det, samtidigt som du öppnar nya dörrar.
Inkludera det alltid i dina kampanjplaner! 

  • Öka kundernas engagemang

  • Bygg starka kundprofiler

  • Öka öppningsfrekvens vid alla interaktioner

  • Bygg långsiktiga kundrelationer

  • Personalisera alla dina kommunikationskanaler

 

 

 

Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

Image
Få engagerade kunder med hjälp av personaliserat innehåll
Image
Skapa större engagemang hos dina kunder med framtagen marknadsföring för just dem
Image
Med personligt innehåll når du enklare ut till dina kunder
Image
Skicka anpassat innehåll och håll igång kommunikationen till dina kunder
Image
Få återkommande kunder med personaliserad marknadsföring mellan köpen
Image
Ge dina prenumeranter det innehåll de vill se

Se vad vi kan göra för just ditt företags behov

Öka kundernas engagemang
Genom att skicka personaliserade meddelanden som relaterar till tidigare köp.                    

Öka kundlojalitet
En personaliserad upplevelse mellan företag och kund resulterar mer sannolikt i återkommande kunder.

Besegra konkurrenterna
Endast 39% av butiker skickar personaliserade meddelanden till sina kunder.

Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

Ge rekommendationer
Kunder interagerar mer sannolikt med personaliserade rekommendationer som verkligen är riktade till dem.

Återaktivera befintliga kunder
Personliga och vänliga påminnelser lockar tillbaka befintliga kunder mycket effektivare.

Relevans i realtid 
Maximera upplevelsen med personligt innehåll före, under och efter köp för att få feedback i realtid.    

Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

Nå ut snabbt       
Nå ut till dina kunder snabbt och undvik att ditt innehåll fastnar i spamfiltret.

Öka öppningsfrekvens
Personlig kontakt räcker långt för att motivera dina kunder att öppna ditt innehåll.

Öka lojalitet        
Lär känna dina kunder och personalisera innehållet för att upprätthålla en öppen, rak och relevant dialog.       

Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

Generera leads     
Omvandla dina potentiella leads till stamkunder genom att personalisera all din kommunikation.

Blir inte bortglömd     
Skapa personaliserat och riktat innehåll för att påminna dina kunder om att du finns där för dem.  

Bygg relationer
Lär känna dina kunder och personalisera innehållet de är ute efter.

Upptäck vad Apsis One kan göra för ditt företag

Spara tid      
Personalisera allt innehåll du vill att dina kunder ska se och ta vara på alla möjligheter.

Var relevant
Påminn dina kunder om att du finns där för dem under hela kundresan.   

Kundlojalitet
Skapa personaliserat och skräddarsytt innehåll för att motivera och behålla dina allra viktigaste kunder. 

 

 

 

 

Attrahera potentiella kunder
Konvertera leads till kunder genom olika typer av personaliserade meddelanden över alla kontaktytor.

Håll dina medlemmar engagerade
Skräddarsy och personalisera innehåll, erbjudanden och rekommendationer som dina kunder är ute efter.

Öka lojalitet
Se till att dina kunder känner sig uppskattade och väl omhändertagna med relevant och personaliserat innehåll.

 

 

79 %
Personalisering ger 79 % ökad kundaktivitet (Källa: Instapage)
44 %
Se en återkommande kundandel på 44% genom personaliserade meddelanden (Källa: Instapage)
39 %
Endast 39 % av butikerna skickar personaliserat innehåll (Källa: Instapage)
Kunder blir trogna när de känner att marknadsföringen är anpassad efter dem

Personalisering är framtiden - Är du redo för den?

Känns det som att ditt innehåll inte motiverar dina kunder fullt ut? Kanske saknar det pricken över i:et? Det kan du förändra. Gör intetsägande och ointressant innehåll, sociala inlägg och annonser personligare, värdefullare och mer engagerande. Med APSIS One och deras personaliseringsverktyg kan du personalisera alla dina kontaktytor - som email, SMS, och se hur din ROI ökar.

Anpassad personalisering 
Bestäm exakt vad och hur du personaliserar. Taggstyrning gör att du kan personalisera innehåll med kundens namn, stad och mer, för att ge en personlig touch under hela kundresan. Det gör att du sticker ut bland konkurrenterna.

Öka kundlojalitet
Se till att dina kunder känner sig uppskattade och viktiga under hela deras kundresa - lägg till den personliga touchen som får ditt innehåll att sticka ut i alla inkorgar.

Öka öppningsfrekvens
Personaliserat innehåll över alla dina kontaktpunkter har större sannolikhet för att öppnas och läsas.

Ge rekommendationer
Att addera en personlig touch till varje kundrekommendation kommer ha en stor påverkan. Missa inga nya möjligheter som kan leda till nya kunder.

Besegra konkurrenterna
Använd personalisering för att ge dig en fördel gentemot dina konkurrenter och öka din försäljning. 


Boka en demo

Logo Parks and Resort

Vi valde APSIS One för vi ville förbättra kvaliteten på vår kundkommunikation och kunna arbeta effektivare.

Med APSIS One kan vi lära känna våra gäster och ta nästa steg mot att bygga ännu bättre relationer med dem.

Med APSIS One har vi möjlighet att arbeta med automatiserade kundresor på en helt ny nivå och integrera data från flera plattformar. Det gör att vi kan skräddarsy våra kundmeddelanden beroende på var de befinner sig i kundresan och effektivisera vår marknadsföring

Vill du lära dig mer om värdet av personalisering?
Image
Guider och handböcker som gör personaliseringen enklare

APSIS handböcker och guider för digitala marknadsförare

Image
Vad tycker nordborna om datadriven marknadsföring?

Nordiska attityder till datadriven marknadsföring

Image
Personalisera kommunikationen med dina kunder genom e-postmarknadsföring

Handboken för e-postmarknadsföring