Bättre marknadsföring med CRM-integration
Kraftfull Out-of-the-Box Integrationer
Genom att integrera ditt CRM med Apsis One får du en enhetlig och omfattande kundförståelse, vilket möjliggör en bättre strategi för att skapa engagemang och värdefulla kundinteraktioner. Använd din viktiga CRM-data för att skapa sofistikerade segment inom din marknadsföringsplattform, berika dem med profildata. Använd dessa segment för att förbättra e-postkampanjpersonalisationen eller för att utlösa riktade Marknadsföringsautomationsflöden.
Förbättra dina kunders upplevelse
Imponera starkt på dina kunder genom hela kundlivscykeln. Öka retention och lojalitet med relevans och en personlig touch. Optimera och förbättra dina arbetsflöden och processer för att göra varje interaktion i kundresan betydelsefull. Integrera din CRM och Apsis One för att förbättra och underlätta hur du hanterar uppföljningsaktiviteter som e-post, samtal och möten. Aktivera engagerande och vårdande automatiseringsflöden.
- Förstärk din försäljning med marknadsföringsautomationsflöden för att säga Välkommen och Låt oss komma igång till dina nya kunder.
- Guida kundresan med hjälp av taggar som "VIP", "Ny", eller "Inaktiv" som synkroniseras direkt med Apsis One.
- Skapa datadrivna och relevanta meddelanden med anpassade händelser för att personalisera data från din CRM, inklusive ordrar och leveranser.
- Stärk kundlojaliteten med årsdagfiranden och exklusiva erbjudanden för att få kunderna att känna sig värdefulla.
- Övervaka och hantera inaktivitet och risk för churn genom återengagemangskampanjer och automatiserade win-back-flöden baserade på CRM-data och interaktioner.
- Skapa CRM-aktiviteter för säljteamet att agera på när kunder blir inaktiva eller ändrar beteende.
- Genomför kors- och uppsäljningsstrategier med produkt- eller tjänstuppdateringar baserade på tidigare möjligheter och beställningar, såväl som senaste interaktioner.
Integrera CRM med Apsis One – 10 snabba vinster
- Säkerställ kunddatas konsistens och noggrannhet mellan system.
- Ge en fullständig översikt över kundinteraktioner, preferenser och beteenden.
- Aktivera riktad och personaliserad marknadsföring baserat på kunddata.
- Minska manuella uppgifter – automatisera.
- Underlätta spårning och nurturing av leads genom kundlivscykeln.
- Möjliggör precis segmentering för riktad marknadsföring.
- Spara tid genom att centralisera data.
- Förbättra intern kommunikation och samarbete.
- Ge värdefulla insikter för datadriven marknadsföring och affärsbeslut.
- Uppnå konsistens och enhetlighet i din kommunikation.