Person with coffemug in lotuspose with laptop.
Varför APSIS?

Avancerad personalisering – fast enkelt

APSIS One: En användarvänlig plattform för avancerad personalisering med intuitiva verktyg för e-post, hemsida, SMS och automatisering. Vi erkänner: Det låter lite som ett avancerat rymdskepp. Men det är i själva verket ett rymdskepp som flyger av sig själv så du kan fokusera på det du gör bäst: marknadsföring. Inte raketforskning.

 

Läs mer

Logo Tibergs
Logo Golfcenter
logo Kitchentime
Logo Kämp
Case Tibergs

Tibergs Möbler

Från koncept till konvertering – Onboarding till APSIS One

Tibergs Möbler är en svensk återförsäljare med ett brett utbud av högkvalitativa produkter från en mängd olika heminredningsmärken. De har varit kund hos APSIS sedan 2009 och i mars 2019 bestämde de sig för att gå över till APSIS One för att fokusera mer på marketing automation och webbplatsdata.

Läs om onboarding-processen 

Case Golfcenter

Golf Center

“Medan vi använt APSIS One har onlineförsäljningen ökat med 25%”

Golf Center är Finlands ledande återförsäljare inom golftillbehör – innehavande både fysisk butik och online-butik. Enligt Ansso Rauhala, Head of Digital på Golf Center, har utmaningen för verksamheten varit att få den att växa; både offline och online – och därför har de nu valt att fokusera mer, än vad de tidigare gjort, på digital marknadsföring.

Läs mera om hur Golf Center lyckades med APSIS One 

Case Kitchentime

KitchenTime

"Vi vill automatisera allt i vår verksamhet"

KitchenTime bygger nu hela sin digitala marknadsstrategi på data. Denna strategi ger tydliga resultat: Under de första sex månaderna med APSIS såg KitchenTime en ökning med 69% för försäljning via e-post jämfört med året innan. Även om Joel är mycket nöjd med det inledande resultatet understryker Joel betydelsen av en dedikerad samarbetspartner.

Läs mera om hur Kitchen Time jobbar med APSIS 

Case Kämp

Kämp

"Marketing automation helps to create a better customer experience"

”We want to make an impact on the customer before their stay, but also afterwards so they feel inclined to return”
tells Kämp Collection Hotels Digital Marketing & CRM Manager Annemari Kurki.

Kämp lyckades skapa  bättre kundresor med hjälp av APSIS

Apsis One, A digital Marketing Platform
Free Trial

Upptäck APSIS One med egna ögon, Prova gratis i 14 dagar!

Är du redo att lägga fingrarna på ett verktyg som möjliggör nya smarta sätt att jobba på?
Vill du prata strategi och ta reda på om APSIS One egentligen är rätt för dig och ditt företag?

 

Prova APSIS One Gratis 

 

Logo Golfcenter
Logo Happy Boss

Nu når vi inte bara våra kunder enkelt, vi når dem även precisare än någonsin. Genom APSIS One har vår onlineförsäljning ökat med 25% och vår kundbas växer stadigt.

Vi vill inte vara en leverantör, vi vill vara en partner. Med APSIS One kan vi kommunicera med personlig relevans, vilket gör att vi kommer närmare våra prospekts och kunder.

APSIS One gör det möjligt för oss att arbeta med automatiserade kundresor på en helt annan nivå, och vi kan integrera data från flera plattformar. På så vis kan vi skräddarsy vårt budskap i kundresan och effektivisera vår marknadsföring.

Meet the team at APSIS
Om oss

Det här är APSIS

Vi trivs i den ständigt utvecklade världen av datadriven marknadsföring. Varför?

Eftersom det ger oss en chans att överträffa förväntningarna och alltid vända oss mot
nya upptäckter, medan vi fortfarande lutar oss på det som ligger bakom oss.

Från anställda till kunder, vårt arbete kretsar kring människor.

Möt teamet

Ta en titt på de som startade Apsis och några av våra andra underbara medarbetare.
Och se om det finns ett jobb som kanske passar dig!

 

Lediga Jobb