Apsis new logo 2021
Pressmeddelande

APSIS presenterar en ny varumärkesprofil och hemsida

APSIS har alltid haft ambitionen att sticka ut från mängden. Detta genomsyrar produkterna vi levererar, tjänsterna vi erbjuder våra kunder och hur vi vill uppfattas som företag.

2020 var ett framgångsrikt år för APSIS, trots de konsekvenser och restriktioner som den globala pandemin orsakade under året. Vi kunde ändå avrunda året med en tillväxt på 320%, vilket visar på kraften i APSIS One och vår förstklassiga kundservice.

När vi kliver in i 2021 siktar vi på att bygga vidare på framgången och fortsätta leverera i enlighet med våra mål och förväntningar. Med detta i åtanke är vi mycket glada att kunna dela nyheterna om både vår helt nya varumärkesprofil och vår nya hemsida. Detta gör att vi känner spänning och entusiasm när vi fortsätter att växa APSIS som den främsta leverantören av marknadsföringslösningar i Norden.

 

Emma Dyga CEO at Apsis

APSIS VD, Emma Dyga, är förväntansfull över framtiden och förklarar tanken bakom förändringarna:

“Vi kände att det var rätt tidpunkt för en ny visuell stil, en som stämmer överens med oss, våra värderingar och ambitioner som en organisation. Vi är stolta över att vara ett vänligt, varmt och öppet företag och den nya varumärkesprofilen visualiserar det tydligt.”

Tillsammans med den nya varumärkesprofilen har även APSIS hemsida förnyats för att anpassas till den nya profilen och skapa en smidigare användarupplevelse.

“Vi nöjde oss inte med att bara förändra vårt utseende. Vi ville även skapa en attraktivare och mer funktionell hemsida som gör det enklare för våra potentiella kunder att bättre se hela utbudet som APSIS och APSIS One erbjuder, och hur vi kan hjälpa dem med deras behov inom digital marknadsföring.”  

gather your data, automate your customer journey, grow your business

Niklas Jakobsson, Head of Marketing hos APSIS, spinner vidare: 

“Vi ville uppdatera vår hemsida och vårt varumärke till en ny nivå 2021, och i linje med vår förstklassiga plattform. Vi ville dra fördel av förra årets framgång och känner att den nya varumärkesprofilen och hemsidan är ett steg i rätt riktning för att göra 2021 till ett ännu framgångsrikare år för APSIS och våra kunder.”

“Det som verkligen är enastående är laginsatsen bakom vår nya hemsida och varumärkesprofil. Tack vare de otroligt talangfulla personerna inom vår organisation har vi kunnat förverkliga den här visionen. Det är en enastående insats och ett bevis på den kunskap och skicklighet som teamet här hos APSIS besitter.”

 

För mer information:

Niklas Jakobsson, Head of Commercial Operations & Marketing
niklas.jakobsson@apsis.com
+46 700 31 70 44