Skapa minnesvärda event med några få klick.
Få tillgång till sömlös eventhantering och ge deltagare wow-upplevelser med det intuitiva eventverktyget i APSIS One.
3 Main Benefits of Event Tool
Skapa oförglömliga events om 3, 2, 1...
Lätt att göra ändringar
Mät dina resultat längs med vägen
Nå dina marknadsföringsmål med APSIS One.
- Underlätta för dina användare, varje steg av deras resa.
- Skapa smartare insikter.
- Effektivisera din tillväxt.
Prata med oss om dina behov idag genom att boka en demo, helt kravlöst.
Arrangera levande evenemang.
Vi vet har du har mycket på gång. Därför har vi gjort det enklare än någonsin att hantera allt eventrelaterat med vårt eventverktyg.
- Eventplanering
- Eventregistrering & incheckning
- Hantering av gästlistor.
- Kommunikation med gäster.
- GDPR-vänlig datainsamling
- Eventdata och analyser.
Spara tid — effektivisera din eventkommunikation.
Automatisera dina utskick
Är alla mejl skickade?
Genom att automatisera utskick av registrationsmejl och eventpåminnelser såväl som andra evenemangsrelaterade mejl kan du ta bort ytterligare en sak från att göra-listan.
Använd färdiga mallar.
Det finns dessutom färdiga, genomtänkta mallar som gör att du kan omfördela ännu mer tid till att faktiskt engagera dina evenemangsdeltagare. Använd dem precis som de är eller gör egna anpassningar på bara några minuter.
Öka deltagandet med hjälp av “Add to Calendar”-knappen.
Dina event får inte missas. Se till att det inte händer, genom att ge mottagare möjligheten att använda “Add to Calendar”-knappen direkt från din inbjudan. Då har de all information om ditt event lättillgänglig i sin kalender, så att det förblir "top of mind".
Hantera din väntelista på ett enkelt sätt.
Väntelistan fungerar som din personliga assistent och sköter i princip sig själv. Det krävs endast ett knapptryck för att föra över en person till den.
Luta dig tillbaka och observera hur nya deltagare går från väntelistan till “anmälda” när platser blir lediga, och skicka ett välkomstmejl till var och en av dem helt automatiskt.
Förenkla incheckningen på dina event.
Använd den virtuella incheckningssidan för att checka in deltagare på både virtuella och fysiska evenemang; ingen inloggning krävs. Du slipper fippla med olika Excelark och utskrivna listor, och dina eventbesökare slipper långa väntetider.
Sena anmälningar är också ett icke-problem, då du alltid har en uppdaterad gästlista vid din sida, med minutfärsk information om vilka som kommer att dyka upp.