Riv murarna mellan avdelningarna
Ta del av ett informationsflöde i realtid som gör det möjligt att personalisera kundresan.
Låt dina avdelningar med kundkontakt förlita sig på värdefulla insikter i stället för att gissa, för att kunna leverera personliga kundupplevelser genom integration med Efficy CRM.
Säg adjö till informationssilor och lösryckta insikter
Gör dina kundinsikter till en naturlig del av sälj-, marknadsförings- och kundtjänstsamtalen. Börja bygga mer meningsfulla kundrelationer idag.
Låt APSIS One och Efficy CRM göra jobbet åt dig
Lägg tiden på att konvertera intressanta leads och inte på administration. Arbeta smartare med våra funktioner för automatisering, personalisering och spårning av interaktioner i båda lösningarna.
Varför integrera APSIS One och Efficy CRM?
Kartlägg hela kundresan
Identifiera möjligheter från det ögonblick då ett prospekt identifieras, hela vägen fram till det att affären slutförs. Se alla tidigare och planerade interaktioner för att få en bättre förståelse för deras behov och leverera personliga, riktade marknadsföringsmeddelanden.
.
Spåra varje interaktion, klick och telefonsamtal
Från ett klick på din webbplats till alla e-postmeddelanden som skickas till supporten – få ett fågelperspektiv över varje aktuell interaktion mellan dina kontakter. Kombinera beteendedata med din process för hantering av leads, så att vem som helst kan ta vid var som helst.
Överträffa dina konkurrenter på samma erbjudande
Ta reda på vilka konkurrenter som är positionerade för samma erbjudande och gör det möjligt för dina team att anpassa sina samtal, leverera rätt budskap och vara mer relevanta varje gång. Kom igång med att anpassa din marknadsföringsstrategi med hjälp av datadrivna insikter.
.
Är du redo att förvandla kontaktdata till användbara insikter?
Vilka versioner av EfficyCRM är kompatibla med APSIS One? Vilka funktioner stöds? Kontakta våra integrationsspecialister – de har svaren.