Apsis One lanserar ny AI-assistent specialiserad på e-postmarknadsföring för marknadsförare och innehållsskapare 

4 juni 2024 – Malmö, Sverige. Apsis One, en efficy-produkt, tillkännagav idag lanseringen av sin nya Apsis AI-assistent. Detta innovativa verktyg är utformat för att hjälpa marknadsförare att öka sin kreativitet och avsevärt minska de timmar som krävs för att skapa engagerande innehåll av hög kvalitet. 

För att kunna se videon så måste du tillåta kakor, detta beror på att vi anpassat vår webbplats i enlighet med GDPR.

Niklas Jakobsson

"Den moderna marknadsförarens arbetssätt för att skapa kundengagemang har förändrats med generativ AI. Marknadsförare kan nu nå prospekt och kunder snabbare och mer precision än någonsin tidigare," säger Niklas Jakobsson, Chief Marketing Officer på efficy. "På Apsis One arbetar vårt team hårt för att hålla sig uppdaterade med marknadsförarens ständigt föränderliga behov, och vi har byggt vårt eget Generativ AI-verktyg med omsorg. Det kan snabbt skala upp skapandet av nyhetsbrev, och ger dessutom direkt tillgång till expertassistans. Vi är mycket stolta över att presentera den nya Apsis AI-assistenten."

Ai assistant

Byggd för att eliminera skrivkramp 

Apsis AI-assistent är utformad med användaren i åtanke för att lösa dagens marknadsförares vanligaste problem: begränsad tid och resurser för kreativitet. Genom att generera både idéer och text hjälper Apsis AI-assistent till att reducera skrivkrampen. 

"Vårt mål är att ge marknadsförare möjlighet att nå sin fulla kreativitet," fortsätter Niklas. "Med vår AI-assistent kan användare både generera idéer och skapa unika, effektfulla e-postmeddelanden med lätthet, vilket gör innehållsskapande både roligt och stressfritt." 

Specialiserad på e-postmarknadsföring för att spara marknadsförares tid 

En av de unika aspekterna hos Apsis AI-assistent är dess specialisering på e-postmarknadsföring. Den är specifikt byggd för att förstå nyanserna i effektiv e-postkommunikation och vet vad som definierar en övertygande ämnesrad, preheader och innehåll, och kan dessutom skilja mellan dem. Detta gör den till ett ovärderligt verktyg för marknadsförare som vill förbättra resultaten från sina e-postkampanjer. 

"Utmaningen med att skriva den perfekta ämnesraden, som får dina prenumeranter att öppna och läsa ditt nyhetsbrev, är nu ett minne blott," säger Niklas, "Med Apsis AI-assistent får du alltid flera förslag när du genererar en ämnesrad eller preheader. Det är ett utmärkt sätt att snabbt skapa kraftfulla e-postmeddelanden, eller varför inte använda det för att A/B-testa olika stilar?" 

Förenklad textoptimering 

Apsis AI-assistent erbjuder också möjligheter för att optimera text, inklusive omformulering, förtydligande och summering. Denna funktion sparar inte bara tid för användarna utan säkerställer också att deras innehåll är välpolerat och professionellt. 

"Slösa inte bort fler timmar på att försöka hitta rätt ord," tillägger Niklas. "Oavsett om du är en erfaren marknadsförare eller någon som ogillar att skriva, Apsis AI-assistent fungerar som din dedikerade skrivassistent, vilket gör det snabbt och enkelt att förfina dina texter och hålla fokus på det som verkligen betyder något – att nå ut till din publik." 

Ett säkert och kompatibelt AI-verktyg 

I en tid där dataskydd är avgörande är Apsis AI-assistent fullt kompatibel med höga säkerhetskrav. Verktyget säkerställer att användarens data förblir säker och konfidentiell, något som adresserar viktiga frågor om dataåtkomst; Apsis AI-assistent kommer aldrig att spara, lagra eller dela din data, och inte heller använda den för att träna framtida AI-modeller. 

Revolutionera ditt innehållsskapande 

Apsis AI-assistent är nu tillgänglig för alla kunder inom EU. Läs mer om funktionen och dess fulla kapacitet här. 

 
Vill du också förändra hur du skapar nyhetsbrev och Marketing Automation-flöden? Starta din kostnadsfria provperiod idag. 

 

Relaterat innehåll 
Se hur Apsis AI-assistent fungerar
Webbinarium 11 juni: AI Today & Tomorrow – Join our Launch Party (hålls på engelska) 

Kontakt 
Natalie Nilsson
Apsis Marketing Manager 
Email: natalie.nilsson@efficy.com

 

Om efficy 

Efficy är ett ledande europeiskt företag inom Customer Relationship Management (CRM) och Marketing Automation, som erbjuder kraftfulla, enkla och flexibla lösningar till organisationer i alla storlekar, för att hjälpa dem växa hållbart. I produktportföljen finns starka lokala varumärken som Apsis One, webCRM och Tribe. 

För närvarande använder över 300,000 användare i 60 länder efficys lättanvända CRM och Marketing Automation-verktyg för att automatisera sina processer, öka försäljningen och bygga starkare kundrelationer. Efficys lösningar inkluderar verktyg för försäljning, marknadsföring, kundsupport och management, vilka anpassas efter varje företags behov i takt med att de växer. 

Efficy grundades 2005 och har sitt huvudkontor i Bryssel. Över 500 anställda arbetar på lokala kontor i Belgien, Frankrike, Spanien, Nederländerna, Sverige, Danmark, Finland, Norge, Hongkong och på distans över hela världen. Efficy förvärvade Apsis International 2021. 

Efficys mission är att stötta varje organisation i dess tillväxt genom att hjälpa dem bygga bättre kundrelationer och göra arbetsdagen mer effektiv.