APSIS One gör din marknadsföring automatiserad
Marketing Plattform

Marketing Automation Verktyget

Anpassa varje steg i kundresan

Är du trött på manuellt arbete? Vårt verktyg för automatiserad marknadsföring hjälper dig att skapa ett effektivare arbetssätt mellan marknad och sälj.

Skapa relevant innehåll som vägleder dina kunder till nästa steg med hjälp av detaljerad och uppdaterad data om varje kund.

Boka en gratis Demo

Skräddarsydd och automatisk marknadsföring

Agera på kundernas beteenden

Leverera personligt anpassat innehåll för att fånga kundernas intresse. Anpassa ditt budskap med hjälp av data om kundernas beteenden.

Arbeta effektivare och smartare

Att analysera kundernas interaktioner kräver tid och resurser. Med vårt verktyg för marketing automation blir det enklare att förstå dina kunders beteenden och anpassa ditt budskap därefter.

Större precision

Få en djupare förståelse för dina kunder och leverera än mer precisa budskap genom att koppla marketing automation till dina kundprofiler i APSIS One Audience.

Låt kundernas behov styra dina marketing automation-flöden
APSIS One

Anpassa dina flöden till kundernas behov och beteenden

Den digitala kundresan är kantad av stickspår. Så när dina kunder förflyttar sig närmare ett köp gäller det att ditt budskap hänger med. APSIS Marketing Automation möjliggör dynamiska flöden som skapar engagerande och lönsamma kundrelationer.

Image
Låt data i kundprofiler trigga nya flöden
Image
Skicka automatiserat och personaliserat innehåll vid varje steg i kundresan
Image
Skräddarsy upplevelsen och anpassa innehållet efter dina kunder

Starta nya flöden baserat på data i dina kundprofiler

 

Händelser och interaktioner
Trigga flöden efter genomförda köp, ifyllda formulär, interaktioner med e-post, uppdateringar i kundprofilen med mera.

 

Specifika datum
Agera på information om kundernas födelsedagar, dagar sedan senaste köp, senaste aktivitet, med mera.

 

Profilens egenskaper
Lägg automatiskt in profiler i nya flöden baserat på kundens handlingar och attribut.

Segmenterade flöden
Ta bort eller lägg till profiler i ett flöde allteftersom profilen byter segment.

 

Anpassa innehållet och skapa en personlig upplevelse under varje steg på kundresan.

Automatiserad e-post
Skicka vältajmade mejl som matchar profilens uttryckliga intressen och beteenden

Automatiserad SMS-marknadsföring
Förbättra kundupplevelsen genom att lägga till SMS till dina kampanjer.

Lägg till webhook
Överför data från externa källor för att sätta extra spinn på din kundresa.

Dela information
Skicka automatiserade mejl till relevanta personer inom din organisation.

 

Lägg till villkor för att ytterligare öka kundupplevelsen och effektivisera dina arbetsflöden.

Perfekt tajming
Sätt timers, alarm och specifika tider för att leverera ditt budskap med rätt tajming.

Split testing
Låt slumpen avgöra vilket flöde som ger bäst resultat hos din målgrupp.

Koppla ihop flöden
Låt två automatiserade flöden kopplas samman till ett gemensamt flöde.

Anpassa resan
Dela in dina kunder till olika flöden baserat på beteenden såväl som demografisk data.

Automatiserade utskick för att vinna tillbaka förlorade kunder

Förvandla förlorade intäkter till vinst

Ecom Flows

En stor majoritet av de som besöker en butik online lämnar utan att genomföra ett köp.

Se till att hålla konversationen levande och vinn tillbaka dina förlorade kunder genom automatiserade utskick via e-post.

Cart Abandonment

Browse Abandonment

Post-Purchase Emails

Läs mer om Ecom Flows 

Robin Ekelund, Datapartner

I och med lanseringen av APSIS One tycker jag man tog ett steg i rätt riktning – en digital resa som vi på DataPartner är tacksamma att få vara med på. Och genom att vara med på denna resa, och använda APSIS lösningar, kommer vi få ta del av flera fördelar. Dessutom får man, som kund, jobba med riktig kunniga och duktiga människor!

Redo att prata om Marketing Automation?

Vårt dedikerade team av experter är angelägna om att hitta en lösning för dina datadrivna ambitioner.