Lime CRM och Shopify Ecommerce är två nya tillskott av inbyggda integrationer för APSIS One

APSIS, den nordiska marknadsledaren inom data-driven marknadsföring, har idag lanserat ytterligare två inbyggda integrationer för att stötta utvecklingen av deras allt-i-ett marknadsföringsplattform APSIS One.

Nu kan kunder förbättra sin digitala marknadsföring genom fördelarna som APSIS One i kombination med LIME CRM och Shopify Ecommerce ger.

Lime CRM och Shopify Ecommerce är tillskott i en rad inbyggda integrationer för CRM-, ecommerce- och CMS-plattformar, och de tillhandahåller ännu fler integrationsmöjligheter till både befintliga och nya kunder.

Emma Dyga
Jonas Bertelsen

Den här produktlanseringen visar fortsättningsvis den konstanta utvecklingen av vårt produktutbud. Vi fortsätter investera i att tillhandahålla en branschledande marknadsföringsplattform som praktiskt taget kan koppla ihop alla tillgängliga system med hjälp av inbyggda integrationer och API:s.

Vår vision är att tillhandahålla lättanvända integrationer som marknadsförare själva kan implementera. Vi vill göra det enkelt för marknadsförare att ta vara på möjligheterna med sin data, och våra integrationer för Lime och Shopify är ytterligare ett steg till att förverkliga det.

Sedan lanseringen 2019 har nästan 1000 kunder anslutit sig till APSIS One för att utveckla sin data-drivna marknadsföring. Förmågan att enkelt kunna integrera flera system som kombinerar data, segmenterar och personaliserar kommunikation är en hörnsten i marknadsföringsplattformen.

APSIS One är en allt-i-ett marknadsföringsplattform för avancerad personalisering med inbyggda marknadsföringsverktyg för marketing automation, email, SMS och mer. Med möjlighet att skapa inbyggda integrationer får APSIS One-kunder möjlighet att förbättra användningen av sin data och skapa smidigare kundresor.

Integrationen mellan APSIS One och Lime CRM ger nordiska kunder möjligheten att koppla ihop två lokala marknadsledande plattformar. Integrationen mellan APSIS One och Shopify Ecommerce underlättar en personaliserad shoppingupplevelse i alla digitala kanaler.

“Med över 900 kunder på plattformen fortsätter vi att lägga till fler funktioner och integrationer för att förbättra deras upplevelse av APSIS One. Genom att lägga till Lime och Shopify till vårt bibliotek med inbyggda integrationer är vi övertygade om att fler kunder kan dra fördel av sin CRM- och ecommerce-data med kraften från APSIS Ones marknadsföringsmöjligheter.” Emma Dyga