Vår ledningsgrupp

Vi har ett team av starka och inspirerande ledare som enas kring en gemensam vision: att göra APSIS till den smartaste, enklaste och mest inspirerande leverantören av datadriven marknadsföring.

Emma Dyga, Press

 

Emma Dyga, CEO


Emma Dyga tillträdde som VD för APSIS under hösten 2017. Emma är en erfaren ledare som kommer från 13 år inom telekombranschen där hon arbetat med CRM, BI, CX och produktutveckling samt Director of Operations och tillfälligt utvecklingsansvarig som en del av ledningsgruppen.

Marika Bertilsson, HR-manager in APSIS

 

Marika Bertilsson, HR Manager


Marika har sedan starten på APSIS år 2010 gått från rekrytering till strategiskt arbete med APSIS främsta resurs: människorna. Hon har över 15 års erfarenhet inom Human Resources, både i rollen som chef och som konsult. 

Jacob Lunoe Apsis

 

Jacob Lunøe, CCO


Jakob Lunøe, som började på APSIS år 2015, är vår Chief Commercial Officer. Med mer än 15 års erfarenhet av digital marknadsföring och tekniska lösningar kring e-handel, behärskar han konsten att optimera kundens livscykel – detta för att maximera lönsamheten.

Stefan, CFO APSIS

 

Stefan Pettersson, CFO


Stefan Pettersson började som Chief Financial Officer på APSIS i början av 2020. Stefan har en bred bakgrund inom finanssektorn. Under de senaste sju åren har han arbetat inom resebranschen i Norge och innan det arbetade han flera år inom telekom- och mediebranschen. Utav APSIS fyra kärnvärden är det ”enkelhet” (Simplicity) som är särskilt viktigt för honom.

Mikael Hedberg, CTO

 

Mikael Hedberg, CTO


Mikael, Chief Technology Officer, började arbeta på APSIS under sommaren 2016 när APSIS förvärvade Innometrics. Mikael kommer från en bred bakgrund inom programvaruteknik där han hade roller så som senior utvecklare, produktchef och chefstekniker.

Jonas Bertelsen, CPO

 

Jonas Bertelsen, CPO


Jonas, Chief Product Officer, började arbeta på APSIS 2015 efter mer än tio års branscherfarenhet som produktchef. Han har en stark passion för omnikanal såväl som hur ägd och betald media kan arbeta hand i hand.